Защо телефонът ми не се регистрира?

21/06/2016

SIMpatik може да се използва в над 200 държави, с над 500 мобилни оператора. Ако телефона ти не се регистрира автоматично, можеш да преминеш на ръчен режим за избор на мрежа и да избереш конкретен мобилен оператор, по следния начин:

Android iOS Windows Mobile
Меню Settings => Mobile networks => Network operators.

Избираш от списъка с оператори.

Меню Settings => Carrier => Automatic (Off).

Избираш от списъка с оператори.

Меню Settings => Mobile network => Network selection => Tap to select.

Избираш от списъка с оператори.

Макар и в редки случаи, е възможно SIMpatik да няма споразумение за роуминг в дадена област/страна или някои мобилни мрежи да са блокирани поради неизгодните условия, които предлагат. Можеш да провериш дали телефона ти работи в наличните честоти за територията на конкретна държава на нашия „Роуминг Калкулатор“ или да се свържеш с нас, за да потвърдим условията за използването на SIMpatik за конкретната дестинация.